AvaMgardisTiyatro Kollektifi

tiyatroavam.blogspot.com

AvaMgardisTiyatro Kollektifi olarak elimizden geldiğince oyunların tekstlerini tiyatroavam.blogspot.com adresinden yayımlayacağız... Tüm dostlara duyrulur...







12 Ekim 2011 Çarşamba

ve aşka şiir, şiire aşk verildi

kırmızı bir pantolon askısına asıp hayatı üşümüştüm...

üşümek en çok da bana yakışırdı...

sen geldin sonra...

yağmurun ilk düşüşü gibi
bir gece ansızın fırtına gibi
beynin durulması gibi
sözün bitmesi gibi

gibi... işte tam da bunun gibi...

sonra ben şimdiki zamanın çekiminden kurtarıp zamanı
geniş bir zamana yaydım şiirimi...

sen..

şiirimin gizli öznesi...

sözlerimin en rakkase halini verdin bana...
ellerime

bak şimdi üşümüyor bu küçük beden...

bak kısa kısa anlamlar türetiyorum göğün maviliğinden...

gelişinden sonra atlaslarda bir heyecan...
içimde bir telaş...

geç kalmışlığın o terli elleri yakamda...

ben büyümüşüm de fark edememişim...

gelişinle aydınlandı odam...
aynada yüzümü gördüm...
ben aynada ilk kez yüzümü gördüm..
ben
yüzümü
gördüm...

ellerinle pek bir güzelleştiler yüzümde bu kırmızı güller...


sevgilim...
asıp hayatın sisli bulvarlarına şiirimi sana geldim...

yanımda kırmızı bir askı...
elimde hiç yazılmamış şiirler...

sana geldim...
güneşine
sıcaklığına...

bak sevgilim...

atlaslar da gök yüzü de yer yüzü de mavi...

tut elimi sevgilim...

kelimeler ve notalar büyütelim
kimsesizliğinde evrenin...

ve verelim çeliğe su verir gibi
aşkı şiire
ve
şiiri aşka...

Hiç yorum yok: